пʼятницю, 22 липня 2022 р.

Мельник Людмила Володимирівна

Мельник Людмила Володимирівна народилася 29 вересня 1989 року в м. Івано-Франківськ.

В 2006 році закінчила школу № 6 ім. І. Ревчука м. Івано-Франківська, поступила в  Івано-Франківський фаховий коледж  ресторанного сервісу і туризму на факультет кухар-технолог.

Після закінчення навчання не знайшла роботу до душі. Так як вільного часу стало багато я зацікавилась рукоділлям, довго шукала своє і одного разу в просторах інтернету знайшла милі маленькі іграшки зв’язані гачком. Техніка пішла з Японії і називалась амігурумі  і я спробувала зв’язати свою першу іграшку. Завершивши в’язання мені так сподобався результат, що я стала в’язати кожен день іграшку за іграшкою.

З часом я не мала їх уже де складати, дарувала друзям, родичам, а в’язати ніяк не могла зупинитись.

Тоді почала шукати сувенірні магазини для того щоб мої іграшки радували не тільки мене, але й інших людей. І я могла продовжувати  в’язати милих звірят.

Телефон – 0994807372
Інстаграм -29luda89
Feacebook – Люда Мельник

 













Немає коментарів:

Дописати коментар