пʼятницю, 25 листопада 2016 р.

Наталія Чабан-Кланіца

Наталія Чабан-Кланіца народилася 6 грудня 1983 року в селі Милування Тисменицького району. Початкову освіту здобула у Милуванській ЗОШ І-ІІ ст., а середню у Рошнівській ЗОШ І-ІІІ ст. Тисменицького р-ну. Навчалася в Прикарпатському національному університеті ім. В. Стефаника на факультеті філософії та релігієзнавства. На даний час працює у відділі літератури з мистецтва Івано-Франківської обласної універсальної наукової бібліотеки ім. Івана Франка.
    Вишивати п. Наталю навчила бабуся Анна Смеречук. Вона створювала надзвичайно гарні українські вишивки. «Коли я вишиваю, я відпочиваю від побутових проблем, я занурююся в захоплюючий процес, з любов’ю вишиваючи кожен хрестик, кожну бісеринку, створюючи красиві речі. За цим заняттям я можу провести цілий день, якщо мені дозволяють інші справи: основна робота, сім’я… Вишивати бісером – дуже захоплююче заняття. Не помічаєш, куди зникає час. Вишивка – це цікаво, стильно, сучасно і модно! Я люблю вишивати рушники, ікони і картинки, дуже хочу навчитися різних технік вишивки», зазначає Наталя Чабан–Кланіца.














Немає коментарів:

Дописати коментар