середу, 22 лютого 2017 р.

Фрунза-Петричук Анна

Фрунза-Петричук Анна народилася 22.10.77 р. За фахом менеджер по туризму. Ще із дитинства, проживаючи в с. Великий Рожин Косівського р-ну, вишивала низинкою подушки, рушники та скатертини до церкви. У школі в гуртку на верстаті ткала рушники. Вишила хрестиком багато чоловічих вишиванок. Можливо тому, що виросла в гірських мальовничих Карпатах, все життя обожнює природу, квіти. Із 2010 р. захопилась вишивкою бісером "рубкою" де якраз і відтворює на полотні квіткові орнаменти. Одного разу виставила світлину з вишитою нею сорочкою в соціальну мережу і з того часу вже 7 років вишиває на замовлення. Має, на сьогодні, більше 120 вишиванок, які носять в Україні, Ізраїлі, Чехії, Росії, Канаді, США,  Англії, Італії.
























8 коментарів:

  1. Очень прекрасный и интересный человек располагающий к себе. Жду не дождусь своего заказа.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за замовлення! Дуже цікавий получивсь комплект...Носіть із задоволенням.Хай Вам щастя приносять!💕😍

      Видалити
  2. Вишивка – класичний вид українського народного мистецтва, що розкриває багатство творчих сил народу, вершини його мистецького хисту.
    Дивовижне багатство художньо-емоційних рішень української народної вишивки зумовлено тим, що вона широко виступає в різноманітних варіантах – як прикраса тканин одягового побутового, інтер’єрно-обрядового призначення.
    Творчість сучасних майстрів, виявляє їх глибокий зв’язок з традиціями народної вишивки, збереження й подальший розвиток її художньо-образної структури. Головне те, що сучасна вишивка зберігає свій духовний світ, поглиблює образну змістовність і доводить, що народне мистецтво, як і народна пісня це велике надбання нашої культури.
    Ми познайомилися з Анею на однокласниках, в мене була мрія мати вишиванку. Домовилися про зустрічі побачивши її роботу, я зрозуміла, що це саме моя майстриня, жінка з золотими руками, що втілить мою мрію в реальність. Моя інтуїція мене ще не підводила і так сталося, і цього разу. Термін підтискав, Аня пообіцяла встигнути і через 5 місяців я побачила довгоочікуване творіння – не було слів. Через певний період часу я замовила чоловіку вишиванку. Я була здивована, вона навіть зберегла зразки бісеру, щоб наші сорочки були однаковими. Це людина слова. Людина, яка відповідає за якість своєї роботи. Хочу висловити подяку майстрині – шановній Анні за відмінну якісну роботу. Я думаю, що це тільки початок, моя багата фантазія забажає ще не одне замовлення, яке буде втілювати в реальність саме Анічка. Дякую!!!😘

    ВідповістиВидалити
  3. Маю сім речей ,вишитих майстерними руками Анни..Під враженням від її робіт,сама почала вишивати.

    ВідповістиВидалити
  4. Anna, mayu pytannya. Ya v poshukax maistriv kylymarstva Kosivschyny. Duzhe proshu napyshit meni na vborisiuk@gmail.com kolyb xotily dopohty. Dyakuyu. Victor.

    ВідповістиВидалити